vineri, 13 februarie 2009

valentine's day?

Valentine's day sucks.De ce? In primul rand ca nu e a noastra.Noi ne avem Dragobetele noastre,si asta-i o sarbatoare imprumutata.Sa nu credeti ca am ceva cu sarbatorile imprumtate.Pentru ca nu am absooolut nimic.Ador halloween-ul, sau ziua ciocolatei sau...alte sarbatori pe care noi le-am imprumutat de la americani.Am ajuns sa sarbatorim si 4 iulie mai nou,dar nu e asta problema.Deci,revenind la subiect.De ce nu sunt de acord cu Valentine's day?Pentru ca am imprumutat o sarabtoare desi avem si noi una,si am impprumutat-o...de ce?Doar pentru ca suna mai bine,sau ce?In rest...ce sa zic.Alone si de data asta,but no problem.Unii chiar nu merita.Sau merita,dar nu intotdeauna:)).[intelege cineva ce zic aici?] Si...le doresc celor care sunt inebuniti si alearga in momentul asta dupa cadouri,sa gaseasca tot ce doresc pentru persoana iubita si le doresc o sarbatoare de valentine's day,imprumutata,cat mai fericita!

Si daca sarbatoresc si Dragobetele cu aceeasi bucurie,cu atat mai bine!


[va iubesc.va stiti voi.]

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nici mie nu imi place Valentine's Day. Another one alone :(.
But anyway, life will get better :)
>:D<
hugs and love
>:D<
si mersi pentru steloootsa :x
>:D<

(iar presimt ca mi-o iei inainte pe mess :)) )