joi, 12 februarie 2009

Pentru ca n-am mai scris de mult...

Postul nu se vrea a fi despre o tema anume,deci nu imi raniti sentimentele,criticandu-mi aberatiile.
Revenind.Pentru ca nu am mai scris de mult,m-am hotarat sa postez azi o porcarie:).Am observat ca foarte multa lume s-a schimbat si nu stiu de ce.De ce se schimba oamenii atat de radical?Si cum de se pot schimba asa usor,la 360 de grade,intr-o secunda?Adica...cand te gandesti ca ai ajuns sa ii cunosti,si stii ce le poate pielea,pac,iti trantesc una in moalele capului,si se shimba de te intrebi daca sunt aceeasi oameni cu care vorbeai acum 5 zile...
Si am mai observat ceva.Ca unii oameni iau niste decizii fara sa gandeasca.Decizii care mai apoi le pot schimba viata radical,si lor nu le pasa,chiar daca decizia luata e gresita,deci,in conculzie,ei au gresit.

Ma rog.Daca intelege cinevaaaa ce am vrut sa zic prin postul asta...Ma bucur.Sa lase un comentariu la post,eventual.


[o viata perfecta este cea mai buna razbunare.]

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu o viata perfecta e solutia. Solutia e sa fii calma, nici n-ai idee cat de enervant e pentru unii sa observe cat de calm poate fi cineva. Si inca ceva, uita-l, because he doesn't deserve you.
>:D< luv ya >:D<

Anonim spunea...

intoarcerea despre care vorbesti cred ca este de 180 de grade, nicidecum de 360...

Deiu spunea...

eram kinda ironica:)