miercuri, 25 februarie 2009

Prieteni

De la melodia VV- Prieteni, voi enumera persoanele carora le multumesc ca-mi sunt alaturi la bine si la greu(si chiar in momentele de prostie acuta[cine stie melodia va intelege si de ce precizez adresele:))])


In:
13 septembrie - Lulu
13 septembrie - Eddie
Tei - Roberto
Tei - Mike
Dristor - Chris
Dristor - Sabina(aka Bianca)
Brancoveanu - Andra
Brancoveanu - Roxana
Eroi - Medeea
Traian - Vlad
Sudului - Sabina
Voluntari - Zuzu
Iancului - Pinky
Mosilor - Sacy
Pantelimon - Tina[scuze de intarziere:d]

... ai pe cineva.:x

Va multumesc.Si va iubesc.>:d<
[P.S: ordinea n'are ordine:))]

6 comentarii:

Vilhelm man spunea...

O serara minunata!

zuzu spunea...

In Voluntari ai mereu pe cineva,
O ai pe zuzu, prietena ta.
La bine, dar mai ales la greu,
Zuzu va fii langa tine mereu. \:d/

Te iubesc!!:X>:D<

P.S. Eu nu stiu melodia. Deci orice asemanare cu ea este intamplatoare. Mai putin primul vers :))

Anonim spunea...

Si noi te iubiiiiiim :x
Adica, nu stiu.
Cel putin eu
:x
>:D<

[Acum sper sa nu ma caute fanii prin Tei :))]

Lulu spunea...

13 septembrie acolo, cel mai şmecher. Te iubeeeesc.

Elanor spunea...

deiuuuu :X:X:X:X::*:* dar suna naspa "sudului" =))

Anonim spunea...

>:d< tina te iubeste:*(sa-mi zici si mie melodia ca nici eu n-o stiu:P)