sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Iubirea?

Pai in primul rand,cum ar spune cineva: "Dragostea este un lucru foarte compleeeeex ." Nu stiu ce reiese din asta si de fapt nu stiu daca ar trebui sa reiasa ceva.Voiam doar sa scriu despre lucrul care nu ma lasa acum sa imi fac temele si despre ceea ce ma macina de vreo-saptamana...Celor care stiu, le multumesc ca stiu si ca nu au zis mai departe. Si le mai multumesc ca sunt langa mine.Nu doar acum,ci mereu.pentru ca Ei mereu sunt langa mine.Sper ca le voi putea raspunde la fel la iubirea lor pentru mine...
Si acum sa revin.Nu ma simt bine!Si asta e.Nu voi putea fi intotdeauna cea care rade zgomotos si haios si cum mai vreti sa spuneti, sau cea careia toata lumea ii spune: imi place cuum razi si imi place parul tau pufos.[Care oricum nu este pufos,ci poate doar moale.]Asa ca anyway.Incercati sa stati departe si aproape totodata de mine zilele astea,si incercati sa treceti peste crizele mele,adica cele de ras sau de suparare.Pentru ca unii oameni isi pot arata suferinta prin crize de ras(cazul meu,adica).va iubesc.Asta inseamna iubire...

have a good day.pentru ca eu nu pot!.

2 comentarii:

zuzu spunea...

Eu am sesizat ca esti oarecum schimbata in ultimele zile, dar am zis ca poate mi se pare. Si indiferent cine este "inculpatul", nu are nici un drept sa ne priveze de buna ta dispozitie, care e molipsitoare.

P.S. Cabinetul "da" limbi:>:)).
Hai zi ca nu te-am facut sa razi.>:D<

Lulu spunea...

Pentru totdeauna, aici. O să fie bine. Te iubesc. Hug.