miercuri, 19 noiembrie 2008

De ce ?

Specifica intrebare...O auzi peste tot, oriunde ai fi, indiferent despre ce este vorba. De ce costa atat? De ce nu imi sta parul cum vreau? De ce nu putem merge la munte? De ce m-am ingrasat? De ce ai luat 4? De ce reactionezi asa? De ce nu vorbeste cu mine? De ce nu ma mai iubeste? De ce m-am uitat la el? Si inca “n” intrebari de genul.
Vreau sa subliniez o singura intrebare aici: “De ce el/ea? ” Pai cred ca toata lumea a fost macar o data in viata indragostita. Sau poate e pentru prima oara. In cazul meu, ma intreb mereu de ce el? Si am o mie de ganduri care imi trec in minte, ca raspuns pentru intreabarea anterioara.Si sunt o multime si eu trebuie sa le cern si sa ma adun psihic ca sa le pot cerne...Asa incat sa pot insirui macar cateva dintre raspunsurile posibile:
-pentru ca asa am simtit.
-pentru ca sunt prea proasta ca sa ma uit la el.
-pentru ca e superb.
-pentru ca e de treaba.
-pentru ca e comunicativ.
-pentru ca i-am dat candva cartela mea de metrou.
-pentru ca l-am vazut si am simtit fluturi in stomac.
-pentru ca are ochi draguti,chiar daca nu le stiu culoarea(rusine sa-mi fie)
-pentru ca nu stiu pe cat este nascut
-pentru ca i-am ratat ziua de nume
-pentru ca, cunosc toate sporturile la care se pricepe
-pentru ca e destept si nu prost si ingamfat
-si...pentru ca nu stiu..asa a fost sa fie..


Raspunsuri la intrebare ar fi mai multe, mult mai multe chiar, dar nu avem intotdeauna dispozitia necesara pentru a le insira.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mereu ne intrebam "de ce ?" .

Mie totusi imi place sa si raspund : de ce nu ?

Vrei sa stii de ce te'ai indragostit de el . De ce nu te'ai fi indragostit ? :>

There are better things in life than asking why .

[By the way , great article >:D<]