miercuri, 19 noiembrie 2008

Idiotenia romaneasca

Am fost acum cateva zile la cumparaturi.Desi le urasc a trebuit sa ma duc sa imi caut niste haine...In drumul meu spre casa,m-am intors cu tramvaiul[urasc tramvaiele dar a trebuit!] si aici am avut marea placere de a vedea un taran get-beget.
S-a urcat in tramvai cu un aer de "boss", si s-a pozitionat inteligent in fata a doua doamne,tinandu-se ca o maimuta de bara,cu ambele maini.Trecand doi copii prin spatele lui,unul avand o chitara in mana,[de la Hora Reghin:x]desi nu l-a lovit pe Taran,acesta s-a infuriat si a inceput sa tipe la saracul copil sa nu se mai fataie cu chitara in stanga si in dreapta.Se elibereaza locul din fata lui,Taranul ia loc,si se aseaza exact fata in fata cu mine.Avea pe cap o caciula,pusa aiurea...si invers totodata.Si ce face domnul nostru cand se aseaza pe scaun?Se cracaneaza gratios si incepe sa se scobeasca in nas.Nu pot sa va explic cat de tare m-a bufnit rasul cand am observat ditamai gaura in pantalonii sai.Si asa,Taranul nostru s-a facut de ras,aproximativ in tot tramvaiul...


P.S: Sa nu credeti ca am ceva cu oamenii de la tara si cinstiti,deci nu fac nicio legatura intre Taran si oamenii de la tara.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ce
urat


ce
Taran

:))

giuly spunea...

l-)

A spunea...

am citit doar inceputu pana aqm si ma amuza.CE FATA URASTE CUMPARATURILE?!:))d`ohh=;:))