luni, 13 octombrie 2008

Bunaciuni printre boboci

Sa fim sincere acum,pentru ca in acest post ma adresez in toatlitate fetelor,cred(poate mai exista vreo exceptie).Dar mai mult fetelor.Nu imi puteti spune ca voi nu ati vazut un baiat dragut in scoala...sa nu vorbim despre cei de a 12-a cu care suntem pe tura,noi bobocii...ci sa ne referim doar la prospaturi.:>

Nu puteti sa imi spuneti ca nu ati vazut macar un baiat care sa va placa...macar unul...sa nu luam in calcul varianta in care sunt mai multi...pentru ca sunt foarte muuuuulti.

Si inca ceva.La toate clasele de a 9-a,dupa cum m-am informat eu, exista cate un baiat cu numele Vlad.Deci sunt 10 cel putin...Si ar mai fi o chestie...ca unii dintre acei baieti buni,se mai duc si la concursul de Miss si Mister Boboc...Deci va dati si voi seama.

Cum stateam noi azi,ca in fiecare zi,pe hol,vedem ca se strang vreo 5 tipi(printre ei si 3 care merg la mister),toti fiind foarte cute.S-au strans toti la un loc,doamne,parca era locul baietilor buni...Pe deasupra,ei mai sunt si prieteni.Adica se stiu intre ei si vorbesc,ca na’...se cunosc...Si ii vezi asa trecand pe hol,si cate vreo 5 fete intorcand capul.

Pana acum parca era invers,mai,adica baietii intorceau capul dupa fete...Dar na’ ce sa faci daca exista multi baieti cu parul blond si ochi albastri sau mai stiu eu cum...pentru ca dupa cum am spus,sunt multi.

Deci...fetelor,fiti cu ochii in patru,pentru ca baietii astia sunt multi...Mult mai multi de 4.

Have a nice day,cause’ I’m sure I’ll have.

Un comentariu:

zuzu spunea...

Asa e, multi baieti cu numele de Vlad. Si foarte muulti sunt buuni, dar nu numai boboci. Nici cei mari nu sunt mai prejos:>.