vineri, 25 septembrie 2009

O alta leapsa

prima amintire – ca atunci cand lumea ma intreba "pe cine iubesti mai mult dintre mami si tati?" incepeam sa plang. de fiecare data.
prima poză în afară de cea de la botez – cea de a doua zi de dupa botez.>:)

prima jucărie – o papusa roz,care dupa ce a ajuns cheala,a ajuns si aruncata de la balcon:))

prima rochiţă – am avut pantaloni,asta stiu sigur.

prima bătaie – no idea:))

prima carte citită – cenusareasa

primul film văzut – curly sue

prima bicicletă – pe la vreo 6 ani, cand stiam cum trebuie "folosita":))

primul cucui – cand am cazut de pe o chestie din parc, pe la 6 ani,

primul lucru găsit – no idea
primul lucru înapoiat – pai nu am luat nimic ca sa inapoiez:>

primul dinte pierdut – a ramas intr'un mar

prima chestie de care mi-e rusine sa îmi amintesc – ca l'am luat la pumni pe colegul de banca pentru ca mi'a zis ca nu stiu sa desenez

primul contact cu animalele – un papagal. la 12 ani.

primul câine – marc.

prima poveste – alba ca zapada

primul job – not yet.

primul joc de noroc – septica

primul lucru pe care l-am spus când am venit de la şcoală în prima zi – super,unde naiba-i clasa mea?

primul sărut – cand sau cu cine? ala cu un baiat, sau cu o fata?

prima poveste scrisă – ah,aberatiile de semestrul trecut.


Leapsa se duce la Lulu, Roberto si Mike.>:)

Un comentariu:

Crisp spunea...

"ala cu un baiat, sau cu o fata?"

Bună asta, bună :)))