sâmbătă, 21 mai 2011

i'm back, bitches!

da, stiu ca nu am mai scris de muuult timp. se fac imediat (adica in mhm, 7 luni) 2 ani de la ultima postare, si am realizat ca in tot acest timp mi-a lipsit foarte mult blogul asta unde imi spuneam toate ofurile, sau aberam fara sa imi pese de cine si ce zicea.
so, i'm back, forever. sau macar pana vine apocalipsa, maine dimineata la 5.45, sau pe 21.12.2012, putin imi pasa.




si asa, de final, pentru ca am si eu voie sa ma plang, cum fac si altii:

My rules:
If I like it, it's mine.
If i'm holding it, it's mine.
If i can take it from you, it's mine.
If i had it a little while ago, it's mine.
If i'm chewing something up, all the pieces are mine.
If it's mine, it must never appear to be yours anyway.
If it is just looks like mine, it's mine.
If you are playing with something and you put it down, it automatically becomes mine.
If its broken, it's yours.

Un comentariu:

Lulu spunea...

Si eu m-am intors iubiiii!


I'm definitely not broken, so yours it is. Btw, imi place place place. :*