vineri, 23 ianuarie 2009

Revedere...

Nu vreti sa stiti cum este, sa faci parte 8 ani dintr-un colectiv superb iar mai apoi,dupa vreo trei luni de cand s'a terminat clasa a 8-a si nu te'ai mai vazut cu ei, sa te duci sa ii vezi si vizita sa iti lase un gust amar in gura.Cred ca am descoperit azi care mi'au fost prietenii adevarati si care nu.Si chiar daca aceasta chestie mi'a lasat un gust acru in gura,trebuie sa trec peste...Ca asa e viata,si cu bune si cu rele...Sa iti vezi colegii si ei sa se uite la tine gen: tu ce dracu cauti aici,dupa ce ati fost in aceeasi scoala,clasa,practic ati format o echipa,o familie,timp de 8 ani...

4 comentarii:

Lulu spunea...

Cam aşa m-am simţit şi eu, Deiule..Dar lasă..că nu toţi sunt aşa..Ăia puţini care nu s-au shimbat..sunt încă acolo..

Deiu spunea...

Ah Lu...
nuj ce sa zic..
m'am mirat cand am vazut ca a a venit Ion la mine ceva gen: "Caaap mareee>:d<"
si ma rog...si altii...8-|
no comm.
Lav.

X-Tina spunea...

hei Deiu..si eu stiu ce inseamna sa ai prieteni falsi. De fapt ei nici nu iti merita titlu de prieteni. Eu..am mers sa-mi revad colegi in noiembrie, la balul lor si o singura persoana s-a bucurat sa ma vada..o persoana de la care nu asteptam absolut nimic. Proful de religie are dreptate. Un "buna" face cat o mie de cuvinte goale.

Anonim spunea...

asa se intampla peste tot si cu toti din pacate..:(
P.S. : mi-a placut ca ai zis ca ti-a lasat un gust amar si apoi unu acru:)))..>:D<